jag klarar allt.

jag har läst allt 40någonting sidor och svarat på alla 15 frågor nu, chockad som fan :o trodde jag inte.. har överaskat mej själv hela veckan. har gått igenom en jävla vecka, både tungt och en sjuk lättnad. jag berättade något jag inte berättat någonsin trotts att det gått 10 år. det var det största framsteget jag gjort i hela mitt liv, att äntligen släppa ut det jag alltid velat säga. efter många tårar och fått höra tröstande ord som faktiskt hjälpt mej oerhört mycket så känner jag nu vilken lättnad det är, att äntligen fått ur mej det. tack för hjälpen, du är världens bästa, du anar inte hur mycket du gjort för mej, jag älskar dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...