min framtid

dålig bild från google.
där satt jag idag, var på öppet hus i spånga. gaaaaalet, djur överallt. fyfan, mitt liv. jag älskade allt, kommer jag inte in där så skiter jag i gymnasium, det där är det ända för mej. orkar inte säga allt som var så galet bra, men flera lärare var kända från tv, en massa djur och kaniiiner :DDD, klassrum mitt i en djungel eller som att sitta under vatten, praktisera i 15+4 veckor bara med djur och dom 15 veckorna kan man bla åka utomlands och jobba, och dom andra 4 är man i djurhuset på gymnasiumet och pluss det får man åka till skansen, kålmården och en massa mer istället för att plugga i skolan, mihihihih, ah och en massa mer, höhö djurgalen? aa typ jätte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...