något ni kanske inte visste

...är att jag är helt jävla galen i kaniner. har alltid vart. men jag har aldrig haft någon, bara vart typ skötare, och kommer aldrig att få någon när jag bor hemma iallafall. har velat ha en i mer än 10 år, tjatat varje år men ingen kanin, vaaad eee probleeemeeet. nä men jag ska bara ha en, nu ska jag börja att vara den där jobbiga ungen som tjatar dag ut och dag in igen, för en dag ska det fan stå en kanin här i mitt rum, så är det bestämt. ska fan ta me pappa till en liten kaninunge så han får se dom där små bebis ögonen som får en att gråta så han bara köper den. mmmmmh. asså förut när jag var mindre och tjatade galet så fick jag ju aldrig någon, och mina kompisar som nämnde det EN gång fick en direkt, dålig stil dära..

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hihii fan va söt! bara kämpa på med övertalningen ;)

2011-01-17 @ 15:00:56
URL: http://macrobild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...