kärlek

kärlek är fan komplicerat, det borde ju alla hålla med om. man bråkar, man blir sams. hur arga man än är på varandra så älskar man den ju inte mindre för det, den är alltid allt, alltså verkligen allt. ibland blir allt för mycket, ibland för mycket saknad. ibland vill man bara slå, ibland bara visa hur mycket den betyder genom kyssar och kramar. allt är en bergodal bana. det kan inte vara perfekt, är det perfekt så är det något som är fel. för det är bråken och den där saknaden som får en att inse hur jävla mycket man älskar den. alla tårar och svek, dom spelar ingen roll i slutändan.
det finns inget bättre än att känna den värmen när någon håller om en, bara håller om en, inget annat, inga ord, ingenting. man kan inte känna sej mer trygg, mer älskad, mer värdeful. att vakna och veta att någon finns där, att somna och veta att någon älskar en, det gör livet meningsfult, värt att leva liksom. men det är också så jävla svårt att visa hur man känner, typ visa hur man älskar någon. man kan inte förklara på något sett. och att säga jag älskar dej, det är liksom bara 3 ord som kan betyda 0 för att man bara vill ha sex eller 1000000 för att man vill dela sitt liv med den, så jävla svårt.
men hur som helst så älskar jag iallafall min simon, han får mej alltid att le när jag inte ens är på det humöret. han fick mej att inse vad kärlek verkligen var. allt gör den killen speciell. typ dom tråkiga skämten, haha förlåt, men en anledning till att jag älskar dej iallafall, dom kan man skratta åt tills man får ont i magen och vill dö. dina ögon, även om du vet att jag hatar ögonkontakt, får panik när någon tittar och man kollar tillbaka, men ibland fastnar man i dina, typ drunknar i dom. ditt leende man bara vill äta upp. att du är så jääävla duktig på att spela gitarr och sjunga, musik är helt din grej. låtarna du skrivit till mej :$ finns så sjukt mycket mer, skulle kunna skriva en bok på 500 sidor och inte ens fått med en 100del. du lyser upp min dag på ett sett ingen kan, du är den ända som kan få mej att känna som jag gör. och jag hoppas verkligen att trotts jag kan vara världens jobbigaste, tråkigaste, segaste och det suraste mensbarnet att du förstår att jag älskar dej, mer än allt annat. jag njuter av varje dag du är min, jag uppskattar allt du gör för mej, jag tar ingen dag för givet. så länge du är min, så länge är jag lycklig, tro på varje ord älskling. din elin älskar dej mest av allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...