Simon Öbom

Det finns ingen som dej, ingen på jorden är som du. Det finns ingen annan som killar mej på rygger och sjunger för mej tills jag somnar, ingen annan som håller om mej om du gör, ingen som får mej käna så viktig som du får mej att känna. Ingen annan tar hand om mej så som du gör. Du sätter mej framför allt och jag känner mej verkligen så jävla älskad nära dej. Du får mej alltid att känna dendär tryggheten när jag gråter i din famn och du säger att allt kommer bli bra igen. När du mår som sämst så sätter du ett leende på läpparna och finns där för mej, som att du aldrig mått bättre. Ingen är så stark som dej. Du behandlar mej som en jävla prinsessa, som att jag är den ända i världen. Jag älskar dej otroligt mycket.
Nu ska vi klara dethär tillsammans, jag ska hjälpa dej ut i det sista. Jag ska finnas där för mej varje sekund på dygnet. Aldrig ska något sära på oss, du är värd mer än vad jag någonsin kan ge.
Alla gånger vi bråkat om allt mellan himmel och jord så har vi bara blivit starkare tillsammans och kommit ett steg närmare varandra.
Jag hjälper dej, vi klarar dethär. Ingen ska behöva dethär. Verkligen inte du.
Du kommer aldrig första vem du är för mej. Du fick mej, en blick och jag föll direkt. Sen den dagen har jag vart fast vid dej. Du är en drog jag aldrig kommer klara mej utan. Dina ord går rakt in i mitt hjärta, dom värmer så otroligt. Jag älskar allt du gör, allt du säger. När vi ligger i sängen och du håller om mej och sen säger; kolla upp på mej.. och jag svarar vadå? så svarar du alltid; jag förstår inte hur du kan vara så vacker. Allt sånt gör mej tårögd för du menar det verkligen.. Liksom innan jag träffade dej visste jag inte vad kärlek var, vänskap, vad livets mening var och allt sånt. Men direkt när jag träffade dej så föll allt på plats kändes det som, jag förstod allt. Jag behöver dej som ingen annan.
Du är den som alltid funnits där, i vått och torrt, alltid älskat mej för den jag är och fått mej att förstå att allt är möjligt. Jag klarar allt bara jag har dej vid min sida! Jag ska göraallt för att få dej att le på riktigt igen, jag älskar dej.

Hoppar du hoppar jag, det är bara så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...