det finns ingen så kallad andra chans.

Fan va jag är taggad på livet. Ge mej sommarsommarsommar, nu! Kom på att jag inte gjort svenskan än som jag skulle, ååh va typiskt mej, men jag hinner nog imorrn, då är jag friskare också. Och n fram tills sommarlovet blir det kämpa till max, nu säger jag det inte, ska fan peppa mej själv VARJE dag, ska känna mej så jävla stolt över mej själv när jag går ut 9an. Tror det kommer bli grym å börja gymnasiet sen, en andra chans typ, skolan har inte vart min starka sida kan man ju säga. Inget mer slöjobb eller fusk. Ååååh va kul det måste vara å läsa det här.. Nu sitter jag och käkar lite mörk choklad som världens finaste pojkvän köpte till mej för någon dag sen, naaajs.
Ha det bra fina människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...