lyckan

Känner verkligen hur allt fallit på sin rätta plats, hur jag slappnar av inombords och inte känner det där trycket som får en att vilja spy. Har klarat av något jag aldrig trodde jag skulle kunna. Jag skulle kunna säga tack till dom personer jag tror fick mej att klara det mej sanningen är egentligen att jag klarade det, helt själv utan hjälp. Det var inte dom som berättade det jag ville åt mej. Fan va jag är stolt. Har märkt att jag ler mer än vad jag någonsin gjort tidigare och jag gråter mindre än någonsin. Allt känns så jävla underbart, det här är en känsla jag aldrig kännt tidigare, eller iallafall inte på en jävla massa år. Ni som stått vid min sida fattar inte hur mycket det betydde, minsta lilla sak eller ord, tack för allt.

Kommentarer
Postat av: Jessie

2011-03-09 @ 16:43:55
URL: http://mamiilicious.blogg.se/
Postat av: Jessie

Fin blogg :)

2011-03-09 @ 16:44:15
URL: http://mamiilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...