no lifer

VISSTE DU ?

att jag vill ha - tillbaka ....
att min senaste kyss - var igår.
att jag pratar - huuuur mycket som helst eller ingenting alls.
att kärlek är - allt för mej.
att jag gillar att - fucka ur.

att jag alltid kommer att - leva för dom jag älskar.
att jag är hemligt förälskad i - mihihi.
att sist jag grät var - til och från hela dagen.
att idag har jag - typ bara ätit godis.
att jag just nu tänker på - simon.
att i kväll ska jag - försöka träna.
att i morgon kommer jag - ha sovmorgon (y)
att jag hoppas -
att det löser sej.


VAD :


Längtar du till mest just nu? SOMMAREN !
Ska du göra i helgen? ha galet kul.
Har du för kläder på dig? mjukisar och tjocktröja.
Gjorde du igår? var i stan med ellen och sen hos felicia.
Ska du göra i sommar? ha så jävla kul varje dag.
Åt du senast? godis.
Har du för mobil? världens bästa.
Vad köpte du senast? kommer inte ihåg.
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? svimma eller spy antagligen.


Kommentarer
Postat av: johanna hazelius

SVAR: ♥

2011-03-27 @ 19:40:02
URL: http://hazeliuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...