hiss/diss

Jag hissar
...att sommarlovet snart är här.
...att vara ego ibland, man kan inte bara hjälpa andran och sluta tänka på sej själv.
...alla tusenlappar som kommer rulla in på mitt konto, uuhyea!
...riktigt härliga sommarkvällar.
Jag dissar
...folk som aldrig kan komma på någonting själva, riktiga kopierare.
...att 9an snart är över, även om det ska bli skönt att få sommarlov och börja gymnasium så kommer man sakna alla så galet.
...tvn, det är aldrig några bra program.
...att känna saknad, det absolut värsta som finns.

Kommentarer
Postat av: FELICIATENGMO

du är så fin elin! <3

2011-05-26 @ 22:30:11
URL: http://feliciatengmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...