shine through the dark

Sitter hemma och gör nada. Ganska vanlig dag i skolan, elevkonsert när typ elever sjunger och så, simon va ju såklart bäst, höhöh, förlåt alla andra som var me men säger bara sanningen :))) Efter skolan åkte jag och simpan till jakan för att köpa skor med det blev en massa mjukglass och jordgubbar istället, nu ska jag äta midda snart och sen kanske plugga lite om jag orkar. Imorrn åker jag till landet för första gången sen typ i sommras? pappi och susanne har byggt om aaaallt så det ska bli kul att se. Intressant hu? ska ge er ett liv nu, hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du och simon tillsammans eller inte? :o

2011-05-12 @ 19:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...