älskling jag skäms

Trodde jag bara skulle åka och lämna in kameran så åker vi förbi ett sjukhus och trycker in en fet spruta i mej.. Fast ja fick ju en bokmärke efter så det gjorde inget :$ haha de roliga var att jag märkte inte ens när hon tog in sprutan men när hon tog på plåstrer så hoppade jag till å skrek, hehehe :$ så typiskt mej.. Sen gick vi bara utan att betala, fan va duktig familj. Aja lämnade iallafall in kameran, dom hade aldrig hört något om det som hade hänt min kamera, det känns ju inte så bra. Men jag får tillbaka den innan 4 veckor och behöver nog inte betala någonting iallafall. Nu ska jag plugga till den härliga musiken och sen äta midda innan ja svälter. Kyssar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vet att du och simon inte är tillsammans meeeen tycker ni passade bra, för alltid när man såg er hoppades man på att någon dag få bli som er två. när man jämförde ett perfekt par i skolan va det lixom elin&simon. hoppas du mår bra bara :)! Gullig blogg btw :D

2011-05-10 @ 19:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...